Tato hra není nijak zpoplatněna. Můžete ji hrát, aniž by jsme po Vás chtěli jakékoliv peníze za profil.
 

Ale protože Stargate The Game je hostována na serveru Mnemonic, musíme za hosting platit poplatky, které jsou navíc umocněny dalšími příplatky za nadlimitní přenos dat a veliké množství SQL dotazů, které hra s sebou nese.
Vzhledem k tomu, že tento hosting je potřeba nějak zaplatit, existuje status GOLD hráče. "Goldi" jsou hráči, kteří zašlou dobrovolný finanční příspěvek na provoz serveru. Za toto samozřejmě dostanou něco navíc, malé odměny, které neplatící hráči nemají:

 

1. Gold hráč má o jeden dobývací útok navíc (6), přičemž neplatící hráč má jen 5
2. Gold hráč může měnit své politiky každý den, ostatní hráči pouze jednou za 2 dny
3. Gold hráč má časově neomezený přístup do hry, ostatní hráči jsou omezeni časem 3 hodiny denně.
4. Gold hráč je na fórech a ve vesmíru označen malým znamínkem ve tvaru Brány .

5. Gold hráč může být zvolen zástupcem nebo ministrem, neplatící hráč nikoliv.

Status Gold hráče je udělován na základě dobrovolného finančního příspěvku na dobu jednoho hracího věku (obvykle 2 měsíce). Status je nepřenositelný, tzn. že svůj status nemůže hráč věnovat někomu jinému.

 

 

<-- zpět na Nastavení